Retur

Refusjon

For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter mottak. Refusjon av returfrakt er ikke tilgjengelig for dette.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Du må ikke bryte forseglingen dersom du ønsker å kunne benytte deg av angreretten. Retten til å angre opphører derfor når du bryter forseglingen.

Returer (hvis aktuelt)

Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil først gi deg refusjon når vi har mottatt produktet tilbake til oss, og teamet vårt sørger for at det er ubrukt og i salgbar stand. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli påført kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.

Kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før refusjon publiseres.

Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, vennligst kontakt oss ved å bruke vårt kontaktskjema.

Utveksling (hvis aktuelt)

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, send oss ​​en e-post ved å bruke vårt kontaktskjema.

Shipping

Vi vil instruere deg via e-post hvor du skal sende varen din for retur.

Du er ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar før bytteproduktet ditt når deg, variere.

Hvis du leverer en vare over NOK 750, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Vilkår og retningslinjer for retur


  • Alle returnerte varer skal være ubrukt, uåpnet og komplett med original plast.
  • Vi er ikke ansvarlige for returfraktkostnadene for varene.
  • Sørg for at alle returnerte varer er godt pakket slik at de ikke blir skadet i posten.
  • Hvis du leverer en vare over NOK 750, vennligst sørg for at returen sendes av en sporbar, forsikret tjeneste, da vi ikke kan ta ansvar for varer som er skadet eller tapt under returtransporten.


Kansellering:

-Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din, har du 12 timer på deg til å kansellere bestillingen fra det øyeblikket du kjøpte fra nettsiden vår.

-Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din etter 12 timer, vil din kanselleringsforespørsel dessverre ikke bli akseptert.